יום רביעי, 7 ביוני 2017

אתר בלבד, זה מספיק טוב?

אתר בלבד, זה מספיק טוב?

אחת השאלות החשובות שכל בעל עסק צריך לשאול את עצמו טרם בניית אתר עבור העסק שלו, זה האם בניית אתר, איכותי, מקצועי מדהים ככל שיהיה, אכן מספיקה בדרך למשוך לקוחות ולשווק את העסק.

תשובה לשאלה זו בנויה משני חלקים - הכל תלוי בצורך שלשמו נבחר האתר.

אתר תדמיתי 

 אתר תדמית נועד כדי להציג את בעל העסק בצורה מיטבית באמצעות מלל, תמונות, סרטונים והנגשת מידע רלוונטי כהמלצות ויתרונות בלחיצה קלה.
במידה ומדובר באתר ראשוני לבעל העסק, האתר יכול לשמשו ככרטיס ביקור המספק לכל לקוח פוטנציאלי שבעל העסק מכיר, פוגש או מנהל משא ומתן - לקבל תמונה איכותית ומקיפה בלחיצת כפתור כמסרון, פוסט ברשתות החברתיות ועוד.
במידה והאתר משמש את בעל העסק בכדי להציג את העסק בלבד - בניית אתר בפני עצמה תהיה נכונה ותואמת מטרה. יש כמובן גם להתייחס לסוג האתר, את זאת נשאיר לפוסט אחר.

אתר מכירות ופרסום

אתר מכירות ופרסום נועד בשביל למשוך לקוחות, למכור ולפרסם.
אתר שכזה חייב להיות מונגש לגולשים על מנת שיוכלו להכיר, להסתכל ולרכוש במידת הצורך.
שוטטות במרחבי האינטרנט האין סופיים, לאתר שאינו מקודם דומה למטבע זהב המונחת במדבר רחב ידיים.
כולם היו שמחים לקבל את המטבע, אבל - לא בטוח שניתן למצוא אותה.

על מנת שאתר יהיה נגיש לקהל הנכון, ולא חשובה איכותו או כמות ההשקעה שנעשתה בפועל על האתר, הוא חייב להיות מקודם. קידום המתבצע בדרכים רבות אותן חברת קידום איכותית מיישמת (נפרט על כך בפוסט אחר) כדי לאפשר לבעל העסק ליהנות מפניות של גולשים שחיפשו את השירות אותו האתר מציע.

בדרך זו נהנה בעל האתר מפניות קבועות וכמות גולשים גבוהה המגיעה לאתר עצמו.
קידום אתרים מהווה דרך מצוינת לשווק את העסק אולם הוא דורש גם השקעה כספית ואורך רוח המנותבים בדרך כלל לתוצאות השוות בהחלט את ההשקעה.

בקיצור נמרץ, האתר שבו אתם בוחרים, צריך לבוא מתוך שיקולי צורך עתידיים.
בחרו את האתר שיתאים במיוחד לצרכים האישיים שלכם.

בהצלחה!

לאתר תדמית איכותי במחיר הכי נמוך שתמצאו

לאתר מכירות ופרסום במחירים מובילים בשוק  






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה